Tuesday, April 8, 2008

Lawak Perempuan

Ini ada gambar yang agak lawak untuk dikongsi bersama dengan para pembaca..Gambar ini dicopy melalui ISUHANGAT dan rasa sesuai untuk dikongsi bersama kerana walaupun ini lawak semata-mata tapi ada kebenaran disebalik kelawakannya..




Kenapa aku kata ada betul nya?? ini kerana adik beradik aku semua perempuan..Kalo time raya nk bli baju raya mesti merayau satu shopping complex..Selalunya aku join dengan abah aku je lepak kat kedai komputer..Kalo dier nk bli baju untuk kiterg baru dierg kol..Penat oo kalo ikut perempuan ni shopping..Ntah pe ntah dierg cari..haha

Moral of Story : Perempuan stamina tinggi time shopping ngn merajuk jer..Kalo laki kurang stamina time2 gni..gambar 2 yang mengambarkan segalanya..haha

5 comments:

Anonymous said...

Huh.. Diskriminasi! =p

Anonymous said...

hehe..diskriminasi mende..kenyataan..based experience..haha

yux said...

experince ape...experience ko tu nyot nyot je keje

Anonymous said...

aishh..aku doakan ko kene teman pompuan(kakak2 ngn gf ko) shoping sampai bebile ..haha

Anonymous said...

peh..siap doa 2..mpai ati ko..hehe


Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template